Nuffnang

Wednesday 30 November 2011

Proton Saga FLX SE 1.6 - Di showroom Proton


Sekarang ini Proton Saga FLX SE 1.6, telah berada di semua Pusat Jualan Proton. dengan tujahan kuasa 108hp dipadankan dengan kotak gear CVT, penjimatan minyak pasti di tahap mengagumkan. Kadar harga Proton Saga FLX SE 1.6  adalah seperti berikut untuk solid white – RM49 449, manakala fire red – RM49 89..


Bahagian dalaman Saga ini ada sedikit penambahan dengan kemasan sedikit kemerahan di tombol gear dan streng. dari segi luaran dan enjin sudah memadai dan pasti berbaloi. tetapi proton tetap kalah dari segi kemasan dalaman. kalau dari segi dalam aku pilih Perodua Myvi Extreme 1.5

Kita layan sikit gamabr terbaru Proton Saga FLX SE 1.6





Gambar dekat bawah ini aku rembat dari brochure Rasmi Proton, aku rasa ada sedikit macam tak kena dekat lampu belakang dan body kit dia..mungkin perasaan aku je rasanya..


hari ini aku tengok tv mana2 pun mesti ada berita pasal Perhimpunan UMNO. desas-desus yang kuat menandakan PRU 13 bakal menjelang tiba semakin ampuh. kepada sesiapa yang dah layak tapi mengada-ngada tidak mendaftar sebagai pengundi boleh usya di laman SPR. Atau Sini SINI

Sumber berita SINI dan SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang