Nuffnang

Wednesday 2 November 2011

Proton Inspira R3

 

Proton Inspira R3 dikhabarkan akan menjengah pasaran Malaysia tidak lama lagi. sudah banyak gambar2 yang tersebar di talian elektronik dan medium carian di talian maya. Nampaknya penangan Proton Inspira R3 memebri satu gelombang yang dasyat serta sentiasa menjadi bahan bualan bicara seluruh warga internet khususnya peminat proton dan pembenci proton turut mengikuti perkembangan setiap saat dan ketika.

Saya selaku warga Malaysia, pasti rasa berbangga dengan satu lagi pencapaian Proton dan divisyen R3. Pada hemat saya dan dicedok daripada blog2 automatif seluruh negara malaysia, model ini cukup sekadar digelar model Super edition (SE) kerana hanya melibatkan perubahan luaran, dan bercanggah sama sekali dengan keluaran R3 terdahulu yang selalunya melibatkan prestasi enjin dan penambaikan enjin. Tetepi Model Proton Inspira R3 tetap berbaloi untuk dilaburkan.

Berikut merupakan  Info dan spesifikasi Proton Inspira R3

Limited Edition INSPIRA R3 only 100 units evermade
SPECIFICATIONS :
Engine: MIVEC 1.8 MT
Full Bodykit:
1. Inspira Front Bumper Splitter
2. Inspira Side Skirt
3. Inpira Rear Apron
4. Inpira Ducktail Spoiler
Tyres: 225/40/90W Yokohama AR01
Rims: 18×7.5 Advanti Racing M8501
*Perceived Value of all items above was RM9,000
COLORS :
Solid White – 70 units
Genetic Silver – 21 units
Tranquiity Black – 7 units
Plum Red – 2 units
How much price for this Inspira R3?
There’s no change on OTR
(Solid – RM78,549 ; Metallic – RM78,999)


Dikhabarkan untuk Harga Proton Inspira R3, masih mengekalkan harga asal untuk Proton isnpira manual walaupun terlalu banyak aksesori yang ditambah sehingga bernilai RM9000. saya paling tertarik dengan rekaan Rim Inspira ini yang ternyata betul2 nampak garang dan menambah lagi nilai Proton ispira R3.

p/s : walaupun Proton Inspira R3 memang betul2 mengancam. tetapi Volkswagen Jetta betul2 mengancam. Kalau anda nak lihat kehebatan Volkswagen Jetta...Klik SINI...anda pasti pening nak pilih yang mana

Sumber SINI dan Sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang