Nuffnang

Monday 28 November 2011

Gambar ini bukan Fakri Saarani


Aku tahu ramai yang pedih hati bila skuad harimau Malaya kita yang sudah mendahului 2-0 dengan bahrain tiba2 boleh tersungkur di saat-saat akhir. bukan sedikit tapi 3 biji gol dibolosi dalam 10 minit..tapi yakinlah dalam kekalahan itu pasti ada pengajaran yang berharga. Satu yang aku puji Ong Kim Swee, dia sunnguh berani untuk memasukkan mamat yang berjersi 21 ini untuk beraksi di peringkat senior. Walaupun baru berumur 17 tahun tapi aksi dia memang memukau. aku yakin mamat ini boleh membawa Bola sepak Malaysia ke era baru.

Biodata Nazmi Faiz Mansor 

Nama Penuh : Muhamad Nazmi Faiz Bin Mansor
Tarikh Lahir : 16 Ogos 1994 (umur 17 tahun 2011)
Berasal dari:Kuala Lumpur,Malaysia
Posisi: Midfielder
Kelab: Harimau Muda B
Nombor Jersey: 21 (sukan sea 2011)
Sekolah: Sekolah Sukan Bukit Jalil (2008-2011)


Dekat bawah ini satu bukti kenapa, aku menghamburkan pujian kepada Nazmi...
Gol  nazmi Faiz lawan bahrai

 

p\s : sekarang microsoft sedang buat promosi..Akhirnya dapat jugak peluamg aku guna Microsoft yang tulen...kalau anda nak jugak, KLIK sini

Sumber berita Klik Sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang