Nuffnang

Saturday 5 November 2011

Adakah Anonymous Meneruskan Misi Untuk Menggodam Facebook 5 Nov?


Pada satu ketika memang kecoh seluruh dunia dengan berita Anonymous segerombolan pakar penggodam ingin menggodam facebook. Maka, dengan berita itu tersebar luas ramai juga yang mengambil berita ini sebagai satu peluang dan bukan ancaman sebagai contoh donald Duck Trump Malaysia..Dr. Rozmey yang melancarkan DRBook sebagai alternatif kepada Facebook. tetapi sehingga ke hari ini saya masih tidak mengetauhui, adakah masih wujud DRBook ini.

Gerombolan Anonymous bukanlah satu pasukan cap sardin keluaran 1Malaysia, tetapi telah berjaya menggerunkan seluruh badan sekuriti seluruh dunia. Antara yang pernah menjadi mangsa kepada gerombolan ini adalah Bank Of America, Sony dan juga laman web kerajaan Amerika..Kalau aku boleh ada power macam depa dah lama aku godam web CIA.

p/s  Dan hari ini juga merupakan Hari Arafah..Siapa yang tak puasa hari ini amatlah Rugi... Abi Qatadah al-Ansari bahawa Rasulullah S.A.W telah ditanya mengenai puasa hari Arafah? Maka jawab Rasulullah S.A.W yang artinya: Dikaffarah (ampun dosa) setahun lalu dan setahun akan datang. (Hadis isnad sohih dikeluarkan oleh imam Muslim, Tarmizi, Ibnu Khuzaimah dan Baihaqi)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang