Nuffnang

Saturday 21 July 2012

Proton Prevé Sapphire



Salam Ramadhan semua. haritu aku ada paparkan model konsep Proton Preve R3. Model konsep Proton Prevé Sapphire  ini telah proton paparkan sejurus semasa pelancaran Proton Preve yang lalu. kali ini dia punya  make-up memang padu,  luaran dia nampak eksklusif. Tampak Mewah. Aku suka kemasan luaran yang lebih teliti daripada team design Proton. Dengan pelancaran Proton Preve ini, betul2 meletakkan Proton ke tahap yang baru setelah lama dibuai dengan sinisan mengenai gelaran kereta tin milo dan masalah power window. tapi Model Proton Preve Sapphire masih lagi dalam model konsep.

Bahagian Belakang : 

Aku yakin kalau ini lah production untuk Proton Preve SE, mesti akan jadi hot model. Sebab kebanyakn orang tak minat tang belakng Proton Preve ney. tapi apa2 pun kita tunggu, biasanya model SE akan keluar 1-2 tahun selepas Production awal.


Interior ( bahagian Dalaman ) :

Aku malas sangat nak komen bahagian dalaman,  bagi aku Proton Kena perbaiki aspek ini, sebab aku lihat Perodua juara bagi bahagian kemasan dalaman. tengoklah Myvi baru, kemasan dalaman dia memeng setanding dengan harga. Bagi kemasan Preve Sapphire ini ok lah. kerusi dia kulit tu..


Rim :
Ini aku paling suka

Proton Preve Sapphire


p/s : Proton tak ada ke nak buat Promotion Raya Proton Preve. boleh pulang ke kampung dengan model Proton Preve harga raya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang