Nuffnang

Monday 5 September 2011

MalaysiaKu : Apa Yang Orang Malaysia selalu tengok di Internet

Kali ini aku nak share sedikit info. apa wbsite ataupun blog yg selalu orang malaysia terjah atau jengah. Orang Malaysia kebanyakan gila seks, klu korang tak caya boleh terjah sini Masalah Rakyat Malaysia.. Tapi kali in aku nak bagitau korang semua top rank web di Malaysia berdasarkan ALEXA rank..Alexa rank ini antara penanda aras web atau blog itu popular atau tidak..blog aku ney jangan harap r nak dapat top rank..top 100000 pun belum tentu lagi. klu korang ada blog, nak test power boleh klik sini  ALEXA....



Facebook adalah laman web yang paling kerap dijengah oleh Rakyat marhaen malaysia. Aku yakin generasi yang berumur seawal 10 tahun hingga 40 tahun mesti ada Facebook. pernah ada sorang aku tanya dia berapa akaun Facebook dia ada..dia jawab ada 5 bijik keselurhan.. banyak gila, tapi aku xsempat plak tanya dia untuk apa sampai 5. korang pula ada berapa akaun Facebook?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang