Nuffnang

Tuesday 9 August 2011

MalaysiaKu Hebat : Masalah Seks Rakyat Malaysia

Aku pelik betul dengan Rakyat Malaysia ini..Apa la yang selalu mereka pikirkan :

1. Masa Nak beli Belah Di Lelong..aku lihat bahagian Hot Item a.k.a barang yang paling banyak orang 'view' dan untuk top 3 ini yang aku jumpa




2. Masa nak cari info mengenai Politik..Cuba teka dari mana aku dapat

3. Masa nak tengok top Blog atau website yg sering dilwati Rakyat Malaysia di ALEXA ranking


4. Masa nak taip Melayu pun ini yang keluar


Dari Segenap Sudut ada je benda yang mempromosikan Benda alah yang berunsurkan Kelucahan..bahkan TV3 juga ada menyiarkan benda macam tu.. contohnya Iklan Ombak Besar dan macam2 lagi r. Aku betul2 malu klu ada iklan macam tu disiarkan. Generasi kanak-kanak yang sering terdedah dengan TV dan bahan teknologi seringkali melihat iklan, gambar, video yang berunsur lucah. Bila dah besar memang apa yang dilihat itulah yang dibuat.

p/s Aku harap bulan Ramadhan kali ini betul2 boleh merubah diriku dan pulang Berhari raya dengan  Proton Saga FLX

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang